קוד הקורס: 30534, הרצאה: 2, נקודות זכות: 2

מטרות הקורס
הכרת העקרונות הכלכליים שביסוד המסחר האלקטרוני באינטרנט

נושאי הקורס
קורס זה מציג מודלים תאורטיים ואמפיריים שמסייעים בהבנת העקרונות הכלכליים שבבסיס המסחר האלקטרוני באינטרנט. בין השאר יידונו מודלים עסקיים, מודלים של המחרה, שיטות מכרזים אינטרנטיים, משא ונתן עם ובין סוכני תוכנה, חוזי זמן אמת ועוד, מטבעות עתידיים כדוגמת ביט קויין, נושאי אבטחת מידע במסחר אלקטרוני.

תוצרי למידה

בסיום הקורס הסטודנטים יהיו מסוגלים לבחון ולבחור מודלים למסחר באינטרנט ולאמץ אותם לטובת שיווק ומכירות של היזמות האלקטרונית.

ספרות

  1. Milan Vojnović, Contest Theory: Incentive Mechanisms and Ranking Methods, Cambridge University Press (November 27, 2015)
  2. Dave Chaffey, Business & E-Commerce Management, 6th ed. Strategy Implementation & Practice, Trans-Atlantic Publications