• יזמות טכנולוגית
    יזמות טכנולוגית מהווה את הנדבך המעשי במימוש טכנולוגיות הנדסיות.
    ישנו ביקוש למהנדסים ובוגרי מדעים המוסמכים לנהל יזמות טכנולוגית.
יזמות טכנולוגית
יזמות טכנולוגית מהווה את הנדבך המעשי במימוש טכנולוגיות הנדסיות. ישנו ביקוש למהנדסים ובוגרי מדעים המוסמכים לנהל יזמות טכנולוגית.

הגישו מועמדות לתכנית לתואר שני

מה אנו מציעים

התוכנית במסלול MA מקנה ידע ייחודי בתחום ההנדסי, העסקי והניהולי שמשלים את ההשכלה שרכש הבוגר בלימודי הנדסה או מדעים. התכנית בעלת ראיה רחבה ומערכתית, כך שהבוגר יוכל להתמודד עם הקמה וניהול מיזם טכנולוגי מראשיתו, או להשתלב כמנהל ויזם במיזם טכנולוגי מתפתח, או להשתלב בניהול יזמות טכנולוגית וביזום שיפורים בתאגיד טכנולוגי מבוסס.

צרו קשר

מה אנו מציעים

התוכנית במסלול MA מקנה ידע ייחודי בתחום ההנדסי, העסקי והניהולי שמשלים את ההשכלה שרכש הבוגר בלימודי הנדסה או מדעים. התכנית בעלת ראיה רחבה ומערכתית, כך שהבוגר יוכל להתמודד עם הקמה וניהול מיזם טכנולוגי מראשיתו, או להשתלב כמנהל ויזם במיזם טכנולוגי מתפתח, או להשתלב בניהול יזמות טכנולוגית וביזום שיפורים בתאגיד טכנולוגי מבוסס.

צרו קשר

מטרת המערכת להכווין וליצור ערכיות בין אנשי הקהילה בתחומי טאבו בעזרת טכנולוגיה, למען קהילה איכותית שבה כל אדם ישמח לקחת חלק פעיל ואינטגרלי בעשייה למען האנשים שזקוקים לתמיכה ועזרה.

pdfמצגת פרוייקט הגמר

מה הסטודנטים שלנו אומרים

  • חיפשתי תואר שני מעניין ולא שגרתי. הגעתי ליום פתוח לתואר ביזמות טכנולוגית. נישבתי ברעיון של לימודי יזמות טכנולוגית, בהובלתו של פרופסור אלון דומניס ומשם חזרתי לשולחן הלימודים. הלימודים באווירה נעימה ומקצועית. בואו הצטרפו להצלחה, יהיה מעניין!
  • תכני הקורס נבנו במיוחד לאוכלוסייה אשר רוצה להתפתח כיזמים או כמנהלים בחברות סטארט אפ. נהנתי ולמדתי ממרצים עם ניסיון רב בעולם היזמות אשר העשירו אותי בסיפורים ודוגמאות מהשטח. במהלך התואר למדתי קורסים כגון- אסטרטגיה, תוכנית עסקית, היבטי שיווק, קניין רוחני ועוד... כלל הקורסים מהווים אבני יסוד להקמת מיזם. התואר מפתח יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא כמו גם, למידה על יסודות הניהול.
  • התוכנית מאפשרת ופותחת את העיניים עבור רבדים רבים שלא הייתי חשוף אליהם במקום העבודה, ניתנת לי ההזדמנות לבחון מקרים ותהליכים רבים תוך הטמעה עמוקה ושורשית למתרחש בארגון גדול כמו טבע. יחד עם זאת אני מרגיש כי הזדמנויות רבות עומדות בפתח, התרשמויות רבות ממקור ראשון של אנשי עסקים ואוטוריטות עתירות ידע בתחום היזמות מעוררות בתוכי את החיידק לתכנן וליצור. תחומי ידע נוספים מהווים חיבוק לעולם היזם מעשירות ומחזקות את בסיסי הידע הטכנולוגיים ומאפשרים למתוח את גבולות הדימיון.
  • תכנית לימודים בנויה היטב מבחינת מערכת שעות, לימודים מתקיימים פעמיים בשבוע בשעות הערב, תכנית כזו מתאימה לי אישית כלאדם עובד עם משפחה מבחינת תוכן הקורסים, אני מאוד אוהבת שילוב של הרצאות אורח וסמינריונים שעושים לימודים יותר מעניינים ותורמים להרחבת הידע. שיעורים מועברים לא רק בצורת הרצאות יבשות אלה גם באווירה סביב השולחן בחדר ישיבות באמצעות שיחות ודיונים.
  • אני מאוד נהנה בתוכנית. אני מגיע ללימודים דבר ראשון בשביל להינות ורק אח"כ בשביל ללמוד, להחכים וכל השאר. הלימודים מתקיימים בצורה שדומה יותר לדיון מאשר להרצאה חד-כיוונית וכך גם לא מעט הרצאות אורח המשולבות בתכנית. המרצים מדברים ב"גובה העיניים" ומביאים מניסיונם בתעשייה והסטודנטים "מבינים עניין" כך שהשיעורים מתקיימים בצורה קולחת ובאווירה טובה.
  • בעזרת הכלים שרכשתי כבר מהסמסטר הראשון הצלחתי ליישם, ליזום ולקדם דברים במקום עבודתי. התוכנית מיוחדת, מאתגרת ומגוונת המועברת בדרך עניינית ומעניינת עם המון הרצאות אורח מרתקות אשר מקיפות את נושאי היזמות, החידוש והניהול מכיוונים רבים.
  • תכנית מרתקת, רחבה, רב תחומית, פותחת אופקים, מכוונת לעולם האמיתי, כוללת הרבה תרגול מעשי, מרצים טובים שחיים את הנושא ומשתפים מנסיונם האישי, נהנה במיוחד מהמפגשים מעוררי השראה עם דמויות מובילות מהשטח.

עזריאלי מכללה אקדמית להנדסה ירושלים (JCE)

עזריאלי מכללה אקדמית להנדסה ירושלים, הוקמה במטרה להכשיר מהנדסים ברמה אקדמית וטכנולוגית גבוהה, אשר ייתנו מענה לביקוש הגדול בתעשיית ההיי-טק המתפתחת בישראל בכלל ובעיר ירושלים בפרט, הנהנית ממעמד מועדף להשקעות בתעשייה המתקדמת. על כן, בעלי תואר בהנדסה יוכלו ליהנות ממגוון אפשרויות תעסוקה בחברות מובילות במשק הישראלי והגלובלי. מהותה, מכללה אקדמית המחזקת ומפתחת תשתית אנושית חשובה המאפשרת צמיחתן ושגשוגן של התעשיות עתירות הידע והטכנולוגיה.
צמיחה ופיתוח של תעשייה מתקדמת דורשים כח אדם משכיל בתחום ההיי-טק, מהנדסים בעלי הכשרה טכנולוגית ומדעית אשר יוכלו לפתח ולנהל קווי ייצור, מעבר מפיתוח ליצור, תחזוקה, שיווק ועוד. בוגרי תואר בהנדסה, בעלי כישורים ליצירתיות ואיכות בשילוב עם חינוך למצוינות הם אלו אשר יצעידו את מפעלי ההיי-טק קדימה.

בואו נדבר

מלא טופס זה כדי לקבל מידע נוסף על תכנית התואר השני של יזמות טכנולוגית.
 
Please type your full name.
Invalid Input
Invalid email address.
Invalid Input
אתר זה מוגן על ידי reCAPTCHA ו-Google מדיניות הפרטיות וכן תנאים והגבלות חלים.